snöfall i april


Just för nuet längtar jag som tusan efter påsklov. Åker nämligen upp till våran stuga i fjällen på antingen torsdag eftermiddag eller fredag morgon. Där firar jag påsken med familj och släkt. Det lär blir pangbra. Min dator har som sagt somnat in. Det var några på min pappas jobb som skulle försöka rädda hårddisken med alla bilder. Men fick ett sms av pappa vi lunch tid, där det stod "hårddisken gick inte att rädd, meddelar de som vet." Vet inte hundra procent vad det menas, om det finns en chans till. Men jag håller tummar för allt bra. Idag traska jag hem från skolan vid ett med magont och yrsel. Hela dagen har spenderats i soffan eller sängen och sånt där. Tänkte plugga blev inte av. Men fick lite läst. Nu ska jag sova det behövs. Mitt bloggande står på noll, men ni vet varför nu. Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0