It's 4 am and I think I might loose it,

Hallå där! Sista skolveckan har rusat förbi. I går hade jag min absolut sista julkonsert med musikklasserna, kan ni förstå vad sorligt ändå, efter 6 års tid med julkonsert varje år. Det kommer känns så tomt nästa jul. Det blir liksom inte jul förrens man haft den här julkonserten. Idag hade vi trippelboll på skolan också, vi förlorade alla våra matcher men jag var gla ändå! Imorgon mina vänner går jorden under och imorgon går jag på jullov, passande! Ledig sista dagen på den jord, så himla skönt. Ska troligtvis fira det med mina poolare och äta något gott tänker jag göra också, FETT. Nu ska jag sova, rip!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0