it's the most beautiful time of the year

Julen har flygit förbi och jag känner mig riktigt glad. Firade den med både familj och släkt. Den senaste veckan har jag bara tagit det lungt hemma och gått på stan lite. Grymt skönt kan jag säga er! Det är verkligen guldvärt lov minsann. Nu sitter jag på mitt rum och leker lite med webcamen och kikar runt på lite bloggar. Ska dock gå och spela något spel eller så nu med farmor, eftersom att hon och min faster och min lille kusin på 6 månader - åker hem till Gävle på söndag. Så måste ta vara på tiden! Imorgon ska jag också gå också se biofilmen "The Hobbit" med hela tjocka släkten, taggar!

Kommentarer
Postat av: Malin

du är så jävla snygg Emma! puss

2012-12-30 @ 14:49:19
URL: http://malinhornberg.blogg.se

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0