skogens guld


Lite bilder från september. När vi var ute på en tur i skogen. Plockade blåbär, hade lite picknick och trampade runt i skogen. En väldigt mysig dag. Vakande för några timmar sen ungefär och sedan dess har jag bara tagit det lungt. Nu ska jag snart äta lunch och efter det blir det massa plugg. Tar tag i det nu minsann! Ha en fin söndag.

leave it for the moment


Nu drar jag iväg till amanda och sover där. Kommer bli fett najs, de ryktas nämligen lite film mys och annat skoj. Ha det gott!

Semeldagen borde det heta


Idag är det en helt vanlig tisdag förutom att vi firar med semlor. Det borde vara för att vi ska bli påminda om hur gott det är att äta lite godsaker ibland. Eller något sånt va? Nu ska jag gå igenom det sista till mitt HK-prov som jag ska ha imorgon och sedan blir det Top model Sverige! Till det ska jag såklart fira med en semla. Hoppas ni haft en bra dag!

didn't make a fool of you


Härlig dag slutade 14.15 och hade en äkta girl-eftermiddag med min kärleksbarn. Vi åt, skrattade och (ofc) sminkade varandra! Sedan försökte vi göra snygga tatueringar på varandra och det gick ju som det gick. Men riktigt trevligt var de iallefall. Ska försöka plugga nu en timme och sedan tänket jag belöna mig med ett avsnitt one three hill. So btb!

watch this



Olivia Eliasson 15 år /
Hon har en riktig röst. Makalöst, lyssna bara så får ni se! Checka in hennes blogg här tjejen har en grym stil!

It just keeps going, always the same story.


Hej, hemskt mycket hej! Jag har varit frånvarande i en vecka nu. Har varit sjuk den större delen och då har jag haft huvudvärk och en jobbig förkylning. Är fortfarande lite förkyld men mår absolut bättre! Så jag har tagit det lungt nu under veckan. Men till veckan som kommer nu blir det mer inlägg kan jag lova! Kramar från mig.

Who Started It'


Haft en underbar dag. Har ridit ut på islandshästar med min fina kusin. Åh, lyckorus verkligen. Det bästa var när vi galopperade för backarna och dom gav allt. Känslan obeskrivlig. Avslutar denna dag med pluggande, mys och lite teve tittande. Kärlek/emma

What You Want


Vaknade för lite mer än en timme sedan. Har sett på "Kalle och choklad fabriken" och ätit pannkakor. Riktigt mysig morgon! Men nu ska jag alldeles snart åka in till staden. Ska möta upp Agnes och Daniel. Fint väder är det ute och det är inte alls så kallt, så det blir minst lika trevligt! Vi ses!

Mina blommor hänger i ditt fönster



Kvällen har bara beståt av redigerande av bilder. Men det är alltid lika trevligt och lite bilder att visa är ju inte fel det. Nu ska jag ta mig en kopp te och läsa. Har massa bra böcker på tur. Så det är bara att läsa nu. Jag gillar verkligen att läsa men det är så svårt att få tid för det ibland, men nu passar det perferkt! God natt nu på er finisar, försvinner in i en annan värld för nuet.

Ängeln i rummet


Har gått och blivit förälskad i lalehs underbara röst. Låtarna spelas på repaly. Denna vecka har varit riktigt seg. Man kan nog säga att jag på sätt och vis sovit mig igenom den. Det är ganska typiskt när man tänker åh, inget plugg.. och då sätter man sig och kollar på serier på nätterna. Inte bra. Nepp, men nu ska det bli ändring! Under helgen kommer jag mysa, plugga och besöka staden. Det har faktiskt ändrat och byggt lite på umestan nu, blir nya gallerier osv - det gillas!

were just havin' fun


God morgon på er! Det där religon provet jag skrev om förra veckan blev flyttat till idag istället. Wish me luck!  Hoppas verkligen att det går bra. Men nu ska jag börja dra mig till skolan. Sovmorgon på måndagarna är välbehövligt minsann. Ha en bra dag, ses!

Diamonds


-
 
click on any of the images you'll find my wonderful music.

Femte februari - det är kallt ute


Nu är det verkligen kallt ute! Vi har haft mellan 25-30 minusgrader i ett par dagar nu. Så jag har hållit mig mest inomhus. Gårdagen bestod för mig av pizzakväll med lite vänner och sedan såg vi på melodifestivalen! Vaknade för en timme sedan nu och ätit lite frulle. Just nu sitter jag och kikar på lite teve, barnkanalen är bäst. Ses!

Mellis


Jag brukar nästan alltid vara hungrig när jag kommer hem från skolan och då brukar jag ta mig lite sånt här gott. Det kan till och med rädda den jobbigaste skoldagen, när man är så trött att man håller på att dö. Då tar man lite mellis och piggnar till! Jag brukar alltid ha mycket lättare för att ta mig an lite plugg efter det också. Nu ska jag läsa lite engelska, vi har prov imorgon! Men jag tar det som det kommer, jag tror faktiskt att de kommer gå bra!

RSS 2.0