idag har det regnat

Sommarloven är faktiskt bra härliga. Men ibland blir jag lite yr av denna dos av lycka och ibland blir jag frustrerad över dessa tankar som jag inte kan lägga undan. Många tankar snurrar runt och mycket man inte hinner ta tag i när vardagen rullar för fullt, går inte längre att undvika. Jag har en anteckningsbok, dagbok eller vad man ska kalla det. Jag vill så gärna skriva i den. Några meningar, några få ord. Men det gör jag aldrig. Skriva ner alla dessa tankar som jag inte bara vill gömma i mitt huvud. Jag är otroligt glad och lycklig. Livet är fint. Men jag har fortfarande massa frågetecken och massa känslor som rör sig i mitt huvud. Då känns fint att kunna skriva allt detta precis här istället. Det är kanske samma sak som att sätta sig och skriva i den där dagboken. Men jag är rädd för att jag ska börja fel. Detta inlägg kan jag radera och redigera om jag skulle vilja. Såklart att jag också skulle kunna riva ut den där sidan ur dagboken också, men det skulle jag inte vilja. Dessa tankar kan komma upp i mina tankebanor en regnig sommarkväll som just denna.

Såklart redigerade jag det här inlägget.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0