hemavan är inte säkert


Bilder från dagen. Vi kom fram vid cirkus ett två. Då drog vi iväg med johan och jacob, vi åkte faktiskt ända upp till kungsliften! Men jag ska byta pjäxor imorgon för mina är alldeles för stora. Efter middagen gick jag och Agnes till ica och köpte frukt, godis och nutella - great deal! Sedan mötte vi upp jacob, gick hem till oss och såg filmen 'Abduction'. Den var faktiskt helt okej, fick däremot asont i magen efter filmen. Jag har också träffat på Rasmus och Elin, najs! Eller jag vet att Elin är här men har dock inte sett henne i backen.. hehe, men lär nog träffa på lillskiten senare! Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan sova, imorgon kör vi!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du Emma storskiten luktar mycket värre!!<3 göra något nu sista

dagarna/kvällarna?<3

2012-03-11 @ 12:38:25
URL: http://tummenupp.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0