proud and loud


Helgen har varit något extra. Bio i fredags med mina finisar. Filmen var hur bra som helst. Kan knappt bärga mig tills jag får köpa den på film så den kan ses dygnet runt. Jag ska ta och köp in alla böckerna på pocket och jag har ju faktiskt inte fått den sista boken läst! Men så ska det bli. Under lördagen tog jag en sväng till stan med Tea köpte två linnen och gick runt i regnet. Till lördagskvällen träffade jag Agnes, Johan och Daniel. Vi var hos mig och såg film. Agnes sov över hos mig också. På söndags morgonen vandra vi iväg på gudstjänst i backenkyrkan och det var faktiskt rätt så mysigt. Dom hade ett vårtema och det var några barn som sjöng några sånger. Det var fint. När vi kom hem åt vi våfflor. Kollade lite film och hade det fint. Avslutade helgen med träning och plugg. Nu är det måndag. Gjort lite plugg och haft det rätt gott. Nu blir det läsa och sova gott.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0