you make my dreams come true'

Tänkte bara påpeka att det ligger snö på backen nu. Vet inte hur det ser ut hos er, men är i lilla umeå är det faktiskt riktigt mysigt. Har börjat få julstämining och vi har dragit fram lite ljusstakar och julstjärnor hemma. 1 december på lördag också - gaaalet! Men ändå riktigt underbart.

make the beat go wild

Hello, kom hem från föreställningen Pandoras för typ lite mer än en timme sedan. Var där med malin, amanda och sanny. Den var helgrym! Det blir verkligen något extra när alla som är med verkligen bjuder på sig själva på scenen. Sedan är ju alla grymma på det dom gör. Grymt helt enkelt. Dagen har annars varit ganska seg. Och är i allmänhet sjukt trött nu hela tiden känns det som. Aja ska sluta klaga och faktiskt ta och sova nu! åh bäst.

It never takes too long.

Hello! Just nu känner jag inte jättestor blogglust. Vädret är grått och tråkigt. Nu för tiden är jag också väldigt trött, vilket inte gör det bättre med skolan. Så måste helt enkelt lägga ner min tid på det som känns viktigast. Men slänger väl helt enkelt in inlägg när jag känner för det. Titta in lite då och då om du vill. Kram
 
 

“Ohana means family. Family means that no one gets left behind or forgotten”

Jag har varit hemma från skolan i två dar med feber, huvudvärk och halsont. Har knappt fått någon sömn om nätterna. På dagarna har jag varit så trött att jag halvt sovit i soffan framför teven. Nu när jag äntligen börjar må lite bättre, måste jag sätta mig och räkna matte ett par antal sidor. Ärligt så jäkla drygt. Tack för den matte borgen. Nemen nu måste jag ta tag i detta. Sålänge får ni njuta av dessa på min livskamrat stitch. Love him. Kolla gärna min tumblr också, har kommit igång rejält där nu.
 

instagram is taking over the place

Ja detta fenomen är på samma nivå som Facebook. Vet inte hur länge jag kan sitta och bläddra genom hundratals bilder per vecka om inte dag. Det är lite små läskigt att fundera över. Men det är ju så kul att ta bilder med alla dessa kärleksfulla filter och sedan posta, hashtagga och få massa likes. Nemen seriöst nu ska lilla jag ta tag i min lördagskväll och kolla på det senaste avsnittet av glee.Wii zez

 

 

 

 


det här med att bossa över uppan

Rätt så glad idag eftersom att jag sitter i uppan med mell och fernie. Fett coolt. Nemen just nu sitter vi och dunkar partymusik och skrämmer små barnen. Kommer bli en grymt härlig dag. Nu ska jag fortsätta med att ha det bra. PEACE

ur mitt arkiv

Längtar efter sommaren. Konstigt att säga nu när vintern knappt är här. Men jag kollade nyss igenom massor av gamla bilder och då hittade jag bilder från midsommar. Åh, vad härligt det såg ut. Tänk bara att kunna dra på sig ett par shorts och ett linne sätta sig på cykeln och fara in till stan med skön musik i lurarna. Det skulle vara så jäkla underbart.

RSS 2.0