back to my arms

Så himla fina. Hittade den bild i mitt arkiv, kommer från skolavslutningen i år. Fatta känslan man hade då, ett helt sommarlov framför sig. Åh underbart. Nu är det frost utomhus och snart ligger det väl snö på backen också. Tiden springer iväg. Promenerade in till stan idag med malin. Pratade lite om framtiden, gymnasiet och massor av annat, hon fotograferade med kameran längs älven. Sedan satte vi oss på waynes och fikade/drack caffe latte - vilket behövdes! Det var verkligen hur jäkla kallt som helst, så vi tog också bussen hem sedan. Nu har vi gäster hemma oss mig. Kommer alltså gömma mig på mitt rum ikväll, titta serier, fixa blider. Mys lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: nicole

aw:]<3 har iiiinget minne av den här bilden :)

2012-10-20 @ 21:59:24
URL: http://nicolescherdin.blogg.se

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0