Send me away with the words of a love song

Snygg vän jag har. En blid på Frida från skolavslutningen. Det är himla kul att titta tillbaka på gamla bilder och nu önskar jag bara mer än allt annat att vi kunde spolla fram tiden till sommarlovet. Sommaren är verkligen min favorit årstid. Allt blir bara så enkelt. Idag ska jag ägna mycket tid åt plugg. Matte prov på onsdag. Inte taggad överhuvetaget, men känns skönt att få det gjort. Så efter onsdag kan man ju nästan säga att jag går på lov. Wehooo!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha det ser ut som jag har en puckelrygg, riktigt snyggt asså;)

2012-10-21 @ 21:12:09
URL: http://fridaalundmark.blogg.se

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0