hur illa det gör mig att få din kyss


Men när du ler, du får allt kännas rätt.
 
Monday, hello again. Tiden går snabbt. Klockan tickar, tiden springer. Innan jag vet ordet av det sitter jag säkert i soffan hos mormor och morfar, med min syskon och kusiner bredvid mig. På teveaparaten ser vi Kalle Ankas välbekanta ansikte. Jul såklart. Men jag kan faktiskt inte bestämma mig för om jag längtar efter vintern eller om jag inte gör det. Men om vi säger så här, jag skulle lätt kunna ha sommar ett halvår till. Men eftersom att vintern står på tur och jag liksom inte har något val. Så kan jag nog säga att jag längtar lite. Men bara efter julveckorna. Punkt för idag.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0