dagen var bra

Slutade innan lunch idag, först hade vi sista delen av so-nationella och när vi blev lediga från sista engelska lektionen - fick vi sluta! Annars brukar jag ha hål i typ två timmar när halva klassen har hk. Jag och Elin åkte iallafall hem till mig och lagade amerikanska pannkakor med kakao. Det var supergott och vi vart hur mätta som helst. Sedan jobbade vi lite med våran teknik uppgift och kollade lite på "the first time" (som för i övrigt var underbar juls). Efter ett tag kom Malin förbi och vi fortsätte med tekniken. När Elin sedan skulle hämta sin lillebror, fortsatte jag och Malin att kolla på filmen. (hon hade redan sett den innan) Anyway, den var som sagt riktigt grym! Kollade sedan igenom alla låtar som var med i filmen, hahah nolifer. Var en massa bra låtar jag hittade faktiskt. När Malin åkte hem åt jag middag och sedan dess har jag inte gjort något alls nästan. Helt stört vad fort tiden går. Mamma kom precis hem, hon har vart och stor handlat - så ska hjälpa till att packa upp. Ikväll blir det nog plugg, se någon film, eller kanske gå ut en sväng och gå? Men såg precis att klockan nästan är nio så det blir nog för sent att göra det. Ska gå nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah fräsch lunchdejt hahah!

2013-04-17 @ 22:39:46
URL: http://elinnbs.blogg.se

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0