those days are grey

Ingen kan ju ha missat att ni vet den dära snygga snubben från youtube är på besök i Sverige. Han heter iallafall Justin Bieber ni som är väldigt efterblivna och han har över 33 miljoner följare på twitter. Najs dude va. Min åsikt är väl att han sjunger ändå bra och ser bra ut. Men jag är ingen som skulle tatuera in hans ansikte på min mage precis. Har ni fått en bild av min realtion till pojken? Hahah anyways, tänkte bara skirva lite nu efter som att många måste ha sett det här klippet som svt filmade när justin kliver av sin buss (eller vad det nu var) och går in till hotellet. OMG, folk är ju helt crazy. Hittade videon igen på Monas blogg och lägger upp den här ifall det skulle vara någon som inte sätt den. Såklart man får börja gråta, bli lycklig, svimma, dansa en segerdans, eller vad som nu faller dig in - när man träffar/ser sin största idol. Men brudarna som blir arga för att de bara fick se han i max 2 sekunder stör jag mig så sjukt på. Visst dom kanske blev besvikna men dom fick ju iallafall se han IRL, även fast det var typ 2 sekunder. BE HAPPY. Har iallafall spenderat kvällen med justin på hotellrummet och ätit min lite failade choklad fondue, super mysigt! P.S Justin bieber är inte på sin konsert som så många tror, det är hans hemliga tvilling som har steppat in för min skull. Naw gulligt va?
Sanningen svider.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0