I was wondering if

Efter skolan idag hade jag stört ont i huvudet la, så jag la mig och vilade ett tag. Tog det lugnt enda fram tills jag skulle äta middag, då jag åt pannkakor med hallon och sirap. Gud vad gott det var! Efter middagen bestämde jag mig för att öva på sminkningen vi ska ha till revyn. Det hela gick väl sådär. Alltså jag måste vara sämst i världen på att lägga en eyeliner.. det ledde till att allt sminket tog crika två timmar att göra. Herrejesus, ni som föddes med gåvan att kunna rita en eyeliner ni förstår inte hur avundsjuk jag är. Och jag har faktiskt försökt förrut, men jag blir ikket bättre!
Här har ni lite bilder på sminket jag använde mig av, plus mascara som jag glömde ta med på bilderna.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0