it's a tricky question

Hade so-nationella nu på morgonen. Det gick väl helt okej, var inte alls så svårt som jag hade förväntat mig. Men det var en jäkla massa skriva uppgifter, det är jättejobbigt att skriva ner allt man vill säga då - eftersom man har en begränsad tid och måste hinna svara på allt. Jag känner mig iallafall nöjd. Ett plus för dagen är att jag gick och kollad hos syon om jag kom in på mitt perliminära gymnasiebetyg - och det gjorde jaaag! Weho, känns sjukt bra verkligen. Nu ska är det bara att försöka hålla upp sina betyg, och hoppas att inte alla väljer musik midgård på omvalprovs tiden. Nu ska jag strax dra tillbaka till skolan och göra en revyföreställning för mellanstadiet, wish me luck!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0