The time runs away

Hade engelska nationella idag och gick ändå helt okej. Igår åkte jag till kvantum typ tio minuter innan de stängde och köpte godis etc till nationella idag. Och gissa vad dom hade där, loke likes old school ice scream! Så jag fick äntligen smaka den, smakade typ precis som jag föreställt mig. Men den får helt klart tummen upp, supergod! Efter skolan (som slutade efter provet, vilket va efter elva någon gång) åkte jag och Amanda hem till henne. Vi har ätit pannpizza, snackat om Justin Bieber ofc (hon och juli var på hans konsert igår), kollat på finding big foot och keeping up with the Kardashians. Weho, so fab. Ska iallafall åka hem och äta nu, vi hörs!


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0