Warm bodies

Nu är de äntligen helg! Så himla skönt. Igår kväll sov jag och Nicole hos Sanny. Vi hade planer för kvällen men de ändrades. Men vi hade en riktigt skön kväll hos Sanny ändå, snackade om allt mellan himmel och jord (djupt) och startade snapchat krig med världen. Imorse hämtade mamma upp mig vid nio och vi åkte iväg till stallet. Jag red Pann Apple och det gick väldigt bra! När vi kom hem från var det bara att duscha och äta lunch - för att sedan åka vi iväg till mina kusiner på födelsedagsfika. Tine fyllde nämligen 20 bast i torsdags, grattis till henne! Ikväll ska jag på bio med mina girls och se filmen "Warm Bodies". Den verkar faktiskt grym, så det blir nice. Hareee!


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0