csc 13

Här får ni lite blandade bilder från cheer campet! Idag har jag praktiskt taget inte gjort något alls. Imorse hade jag ridning så klev upp halv nio typ. Kom hem vid elva-tolv där någon gång. Och sedan åt jag lunch, halv sov, började kollade serier med datorn dog och jag orkade inte hämta laddaren, halvsov ännu mer. Seriöst så har min dag sett ut, sedan åt jag pizza till middag och kollade lite på en kriminallserie med mamma. Sedan har jag suttit här på mitt rum och redigerat massa bilder från lägret i ca 2h nu, no joke. Ifall någon undrar är det jättevarmt här inne nu och datorn låter som 75tusen flygmotorer pg.a att den jobbat stenhårt med att bearbeta bilder väldigt länge nu. Ursäkta om detta inlägg blev osammanhängade och ointressant, *but i dont care i love it'. Okej nu ska jag stänga av datorn och ja vara utan teknik lite.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0