midgård jao

Idag började jag på gymnasiet, kändes inte som jag tänkt mig. Var ej särskilt nervös faktiskt. Känns dock verkligen inte alls som att jag ska börja på midgård!! Utan har gått runt hela dagen och tänkt typ "amen vi är bara här på besök". Men hela skolan känns faktiskt riktigt najs och våra elvor aka mentorer verkar sköna. Och min klass känner jag faktiskt inte så bra men alla verkar trevliga också så det blir nog bra. Imorgon ska vi fortsätta att "leka" lära känna osv och få skåpen. Sedan kommer tvåorna och treorna på onsdag och då börjar vi även gå efter schemat. Blä är inte taggad på att få en massa plugg över huvud taget. Nu hade jag faktiskt tänkt att sova, känns bra med lite power till morgon dagen. okej lol vad skrev jag ens nyss, jag är trött. Godnatt fellas'
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0