första december

Igårkväll gick jag äntligen på bio och såg catching fire! Alltså del två i triologin hungerspelen och den var helgrym. Klart upp till min förväntan!! Hade en jättetrevlig kväll och när bion var klar tog jag och Julia & Amanda bussen hem till mig för att umgås, slutade med att jag somnade i amandas knä och dom satt och skrattade åt vine videos. Hehe, så sociala. Var dock aktiv sedan 08.00 igår, då jag åkte till stallet för att rida, sedan direkt till tumbling mellan elva och tolv, sedan hem duscha, sedan ta bussen in till stan med amanda, sedan fick vi skjuts hem från stan vid fyra/fem där någongång av mor, sedan middag och sedan bussen in till stan once again för bion! Fullsmäckad men rolig dag. Gick förresten superbra på ridningen igår. Vi hade hoppning och fick hoppa en bana. Och jag red nog en av dom bästa rundorna jag ridit i mitt liv. Det kändes jättebra iallafall, stressade inte upp mig när jag red och hade kontroll hela tiden. Så nöjd. Kände bara för att dela med mig av det.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0