sista advent

Nu ska vi klä julgranen här hemma! Åh vad mysigt det kommer bli, fatta att på tisdag kommer man sitta samlade hela familjen och kika på kalle anka med pirr i magen. Tråkigt dock att vi inte har någon snö här i ume! Men jag har för mig att det ska snö på julafton, hoppas hoppas det stämmer. Annars har jag tagit det riktigt lungt de senaste dagarna, ränt på stan en hel del och handlat de sista klapparna. Fikat, lunchat, myst, hängt, kollat serier. Sånt där man mår extra bra av. Igår var jag även in på stan och gick med i ett fackeltåg mot rasism. Det var ca 2000pers som kom till eventet (trots väder omständigheterna) och jag kände mig verkligen som en stolt umebo.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0