twerk twerk



Vi kallar detta för en väldigt konstig lördag bara. Försökt plugga lite gick väl helt ok men har kvar en del. Haft ridning och sedan bara hållt på med massa onödig saker. Åt middag med min bror, vi var ensamma hemma. Och det var supermys verkligen! Känns så konstigt för han har blivit så stor, man märker liksom att han är påväg in i tonåren. För han har verkligen mognat bara det här senaste halvåret! Vi pratade lite om Vampire dairies (jaa han ser också på det! Tänk om man själv varit så cool när man gick i sexan) och han har faktiskt kommit längre än mig! Waaah så många serier jag måste se i kapp nu känner jag. Men time will give that time!



Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0