to little time

Fact 1: Jag önskar att det var fler timmar på dygnet, för tiden räcker inte alltid till för mig!
Fact 2: Jag längtar efter vår och sommar galet mycket.
Fact 3: Jag började för någon/några veckor sedan att kolla på pretty little liars och som ni kanske märkt - jag är fast!
Fact 4: Jag ska börja på midde (midgård menar jag noobs), so watch out madda fakkas! (eller har sökt in iallafall..)
Fact 5: Jag gillar inte för seriösa och djupa människor. Humor ingår liksom i min vardag! Men samtidigt tycker jag att det är grymt jobbigt att folk inte alltid kan acceptera ens seriösa sidor om man är en drivig person som jag är. Då är man liksom plötsligt "sur" bara för att man säger ifrån etc.

Kommentarer
Postat av: molz

Glad alla <3 dag :)

2013-02-14 @ 17:11:27
URL: http://molz.blogg.se

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0