sådär känns inte bra

Hejs, jag känner mig fortfarande dålig. Mamma kom hem idag efter att ha jobbat i stockholm över helgen så hon fixade pannkisar till mig och Nea. Det var verkligen gott! Efter att ha vilat/halv sovit fram till middag var jag ändå tvungen att hitta på något, eftersom att annars skulle jag nog aldrig kunna gå och lägg mig vid den här tiden. Så jag började läsa våran bok vi håller på att läsa på engelskan i skolan. Och jag läste säkert femtio sidor, men nu kände jag verkligen inte för att läsa mer och helt ärligt den där boken gör mig deprimerad! Den heter "Go Ask Alice" och handlar om en tonåring som hamnar bland droger, men eftersom att jag inte kommit så jättelångt kan jag inte riktigt säga om den är bra eller dålig. Men hittils är en sjukt depp, aja nu ska jag sova och bli bättre!! go natt

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0