here we go again

Fact 1: Imorgon har jag mitt första nationella prov för åk 9, jag är lite små nervös. Men det är jag mest bara för att det är ett "nationellt-prov".. jag vet jag är töntig, det tycker mina kompisar också så det är ok att tycka det!
Fact 2: Jag har ganska svårt att säga nej. Det är inte så att jag inte kan säga ifrån när det verkligen gäller och jag står alltid för mina åsikter. Men när det gäller små saker med kompisar osv tycker jag att det blir mycket jobbigare, måste bättra mig på det actually.
Fact 3: Ketchup är äckligt till allt för utom pommes frites, punkt.
Fact 4: Jag har svårt att se skräckfilmer och göra massa andra läskiga saker eftersom att jag är extremt lättskärmd.
Fact 5: Jag sjunger i duschen, men det måste väl ändå alla göra? Vem kan liksom motså att sjunga på den platsen i världen där det låter som bäst.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0