slut på veckan nu ska vi bara

Devetdu - fredag! Känns otroligt megabra att det äntligen blivit helg. Är trött och slut, så nu ska det banne mig bli skönt att få sova ut! Men imorgon har jag riding in the morning, så då blir det upp tidigt ändå.. men på söndag då ska jag faktiskt ha sovmorgon. Nu sitter jag och kollar på en "töntig" film som heter Radio Rebel, men jag gillar faktiskt dessa filmer. Dom är liksom väldigt underhållande ändå, trots att de är massa taniga och kitschy repliker här och där. Hannah montana och det ljuva havs livet är ju liksom något av det bästa man kan se ibland. Googla om du inte förstår vad jag menar nu. piz out

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0