break me down

Åt detta till frukost idag ut på altanen. Det var så fint och soligt imorse när jag vaknade, men det visade sig att  det blåste väldigt kallt ute. Så jag som hade planerat att sitta ute med bikini, käka frulle och blogga - fick flytta inomhus. Har suttit och redigerat lite bilder en stund, men måste ta tag i dagen nu. Idag måste jag packa och handla. För ikväll kommer tjejerna hit på födelsedags middag så jag har en del att fixa! Och i morgon så åker jag till Amandas stuga i Grämmers, ska bli så kul! Kommer hem därifrån på torsdagkväll och på fredagsmorgonen klockan fem ska jag pappa och syster ta tåget ner till Gävle. (Mamma och William kommer ner senare) Nä nu lets get this party started.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0