Let$ get tanned

På väg till bettnäs strand med le familla. Imorse låg jag och solade lite i ungefär 2h, så nu är det bara att jobba på brännan. Man känner sig faktiskt väldigt fräsch när man får lite färg! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Vaknade vi tio och bestämde mig för att träna lite. Innan frukost. Och detta mina vänner var inte ett särskilt smart drag. Efter ungefär en halv timmes träning i solen bestämde jag mig för att gå in och käka frukost. Först när jag stod i köket började jag kallsvettast, jag fick världens magknip och det började bulta i mitt huvud. Helt ärligt jag höll på att tippa av. Efter att ha vilat ett litet tag började jag må bättre och kunde äntligen få i mig frukost. Herregud dramatisk morgon.


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0