take a picture of you taking a picture of me

Idag var jag och badade på böles med nicole, sanny och malin. Efter ett tag började vi dra oss mot stan efter som att vi hade brist på föda. Nemen vi blev iallfall hungriga så vi åkte in till stan för att gå på donken. Så himmelskt gott det var, ärligt. Har man bara ätit frukost klockan tio och klockan börjar vara runt fyra, då vill man ha mat. Vi satte oss i parken för att käka och det var mysigt. Men gud vad kallt det var efter ett tag. Jag vill köpa en engångs kofta på typ rean någonstans pg.a kylan..  (då förstår ni att jag frös!!) så vi gick mot gina tricot, men jag hittade ingen som kändes värd att köpa. Hittade istället ett par rosa jeans för 99:- och en klänning (typ) för runt 60kr. Fett värt ändå! Dock hjälpte det inte myckte åt kylan, cyklade hem i bara linne och shorts. Men jag överlevede iallafall. Ikväll var jag hos Julia och tittade på pll med de jag skrivit om tidigare. (orkar inte skriva era namn, dom är för fula. Hahaha skoja love u guys<33) Det vart en riktigt najs kväll ändå och slutade med att vi gick ut och levde rövare på gatan. Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0