blablabla

Detta hade jag på mig på midsommar. Ganska så ny kjol från monki, gillar den verkligen! I fredags var det ju midsommar och hade det faktiskt riktigt trevligt. Hann med ganska mycket den kvällen och sommnade inte förrens halv sex. Shit alltså crazy. De senaste dagarna har varit väldigt trevliga faktiskt. Hängt med bra människor, sovit för lite och sovit för mycket. Cyklat in till stan har jag gjort typ 98 tusen gånger bara de senaste två dagarna. Ja jag cyklar snabbt ska ni veta!! Idag var jag och bytte ut mitt icke fungerande simkort till ett mycket bra fungerande simkort. Bra deal alltså. Sedan cyklade jag hem, men halvvägs ringde malin och då byte jag riktning och for till sannyboy. Hos denna dam bakade vi sommarkaka samtidigt som vi lyssnade på musik. Sedan kollade vi också lite på my scene och en film som hette Penelope. Det var iallafall bra nice och kakan vart supergod!! vi är pro i köket alla dar i veckan.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0