dance our tears awayyyy

Klänning/Bikbok - Skor/Åhléns - Örhängen/Bikbok
Så här såg jag ut igår på våran bal/avslutningsmiddag. Bilderna är tagna med min kamera och malin agerade fotograf. Vi tog massa bilder i Amandas trädgård innan vi for mot balen så kanske lägger upp några fler bilder senare. Men jag hade som sagt en grym kväll! Jag tror att alla som var med och dansade loss på dansgolvet kan hålla med om att det var riktigt roligt ändå. Vi hade vår avslutningsmiddag på äpplet mellan klockan 18-22 vilket var ganska lagom jag, nicole och frida åkte där innan tio och då var jag hel nöjd med kvällen!

Kommentarer
Postat av: nicole

åh vad vackör!

Svar: åh tack dsm finis!!
Emma

2013-06-12 @ 18:48:25
URL: http://nicolescherdin.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0