everbody wanna live your life

Live your life - Mika
Gårdagens outfit. Ny fin topp från monki, fick den i present av min kusin. Julia hade födelsedags middag igår, så på kvällen var jag och lite folk där och firade henne. Var supertrevligt, vi åt tacos, snackade, såg film b.la. Annars har det inte hänt så mycket. Imorse hade jag min sista ridlektion innan sommaren. Vi fick rida barbacka, ååh vad kul det var! Det är verkligen så härligt att galoppera barbacka. För er som inte har så jättebra koll på hästar är det här när man rider barbacka! Kommer verkligen sakna ridningen i sommar, längtar typ redan tills i höst när det startar upp igen.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0