it's hidden behind the clouds

Igår var jag och friade min kusin som tog studenten, grattisgrattis Tine! Tre år kvar sedan är det min tur, herregud vad sjukt. Men ändå skönt på något sätt. Även fast jag inte har en aning om vad jag vill göra med mitt liv så känns det ändå spännande att få bestämma lite själv och ta eget ansvar. Men som sagt tre åt kvar, så jag har ju tid att fundera. Annars har det inte hänt så mycket idag. Var ute på en prommenad i säkert två timmar med Cornelia vi gick och hälsade på alla hästar nere vid älven och gick på upptäcks färd i skogen. När vi kom hem cyklade vi till ica handlade och köpte mjukglass. Sedan har jag ätit lunch, lyssnat på musik och kollat på game of thrones. Har sett typ ett och ett halvt avsnitt, så har inte riktigt kommit in i det än. Vad jag förstått är det massa riken och en himla massa namn. Det verkar ändå bra, lite medival-style skulle man kunna säga och lite fantasy på det. Men får helt enkelt se lite mer innan jag kan säga mer vad jag tycker. På tal om serier och sånt spännade. Igår så jag på den efter längtade säsongstarten av pll! Gaaah, jag kan bara säga att jag är sjukt taggad på den säsong.
 

Kommentarer
Postat av: Alva

SNYGG DESIGN EMMA!

Svar: ÅH TACK ALVAAA<3
Emma

2013-06-14 @ 17:27:26
URL: http://alvalindstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0