you told me you would always be there, no matter what

Från arkivet. Idag är vi lediga eftersom att det är kristi himmelsfärd lov och det var verkligen hur skönt som helst att sova ut i morse. Steg upp någon gång efter elva och fixade frukost. Sedan började jag kolla på filmen "Inkheart" som är baserad på bokserien bläckhjärta som är skriven av Cornelia Funke. Jag har alltid älskat böckerna och pappa läste dem för mig när jag var liten så får verkligen flashbacks nu när jag ser filmen. Dock går det verkligen inte att jämnföra filmen med böckerna eftersom de är hundra gånger bättre. Nästan som två helt olika historier, men fortfarande det är kul att se den. Jag såg den faktiskt på bio 2008 med pappa och vi hade jättehöga förväntningar och kommer ihåg att jag var så besviken efteråt.  Men nu tog jag en paus från filmen eftersom att jag var tvungen att äta lunch och tänker att det är lika bra att ta tag i livet och städa rummet nu. Då kan jag bädda sängen, göra mysigt, kanske tända lite ljus och sedan titta klart på filmen!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0