everlasting thunder breaker

 
Hola, igår åkte jag in till stan med ett gäng sköna människor. Vi gick runt och kollade i affärer och köpte mjukglass på torget. Vädret var verkligen på topp och känns så härligt att det äntligen börjar bli varmare ute. Köpte iallafall en snygg tisha/linne från gina och två par earrings från le bikbok. Nöjd nöjd. Jag tänker nämligen match ett par av örhängena till min balklänning. Mycket snack om balen här nu, men tycker faktiskt att det ska bli riktigt kul. Vissa tycker ju att balen är skit tråkig och inget speciellt alls, medans andra kör "all in" med värsta klänningen. Och jag tycker man får göra precis som man vill. Men jag tror verkligen att det blir vad man gör det till!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0