let's play hide and seek

Skjorta - Monki Jeans - Nollnitti/Cheap Monday Linne - Carlings Skor - 59:an/Dr.Martens
 
Efter att ha suttit och pluggat ett tag märkte jag hur otroligt trött jag faktiskt var. Så jag sommnade faktiskt i soffan och sov ända fram tills klockan sex då mamma väkte mig och sa att det var middag. Var verkligen hur trött och grinig som helst, men nu när jag fått i mig lite mat mår jag faktiskt mycket bättre. Dock känner jag mig inte på topp och nu när jag tog dessa bilder märkte jag hur blek jag är atm (random), sedan känner jag mig fortfarande trött så risken finns att det inte blir någon träning nu ikväll, but will se about that. Ska iallafall ta och lägga undan lite kläder som ligger lite huller om buller i mitt rum, sedan får vi se om jag finner någon ork.
 
Btw, visst har ni märkt att jag lagt upp en del outfits bilder nu på senaste - gillas det?

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0