No, not even bullets can stop me now

Cosying it up, nemen har iallafall precis bäddat sängen och fixat lite gott fika. Så nu kan jag ta och berätta lite om de senaste dygnet. Igår tog ja det som sagt mest lugnt kollade film också, sedan åkte jag med familjen på middag hos mormor och morfar. Det var riktigt mysigt och vi åt grillat till middag vilket var väldigt gott. Vid halv nio började vi rulla in mot stan och vid halv tio åkte jag till Julia för att sova över där med ett gäng sköna brudar. Kvällen var väldigt trevlig och jag sov väldigt gott, haha sommnade typ först av alla var helt slut. Imorse sov vi till elva-tolv och runt halv två sat vi och käkade frulle. Resten av dagen har jag och Juls sett på cheerleading RM, åh så jäkla grymma fury är! Var helt ärligt jättenervös när vi satt och kollade på deras nummer och Julia grät när det var klart, haha hjärtesnöret. Nu är det snart dags för try out och ska verkligen tagga till, skulle vara så himla roligt att komma med i ett tävlings lag till hösten!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0