Suddenly I see

Nu har jag inte alls mycket kvar i skolan, vilket känns grymt skönt! Just nu sitter jag ute och solar, läser och käkar glass. Inte så anstängande faktiskt! Hahah. Trots att min låt som jag jobbat med på musiken i cirka 6 veckor försvann idag, är jag gla. Ikväll ska jag nämligen packa väskan och fara och handla godis bl.a. För imorgon åker ja och min kära klass iväg på klassresa. Vi ska till lyckebo där vi stannar över helgen för att käka go mat, bada badtunna, sedan hoppas jag på att få bada i sjön/havet/ån, jamma vid en brasa på kvällarna och såklart bara umgås med varandra. Jag tänker verkligen ta vara på de här sista veckorna med min goa klass!!


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0