Birap ba ba ba babirap





Well hello there my dearest fellas, jk. Nemen hej alla fina, har ni en trevlig helg so far so good? Själv mår jag asbra. Dock är jag lite trött bara och allmänt slut. Efter skolan drog ja och nå poolers på waynes, snackade om livet och va allmänt glada över att de var helg. Fick grym energi av detta så när jag hem skrev jag klart och lämnade in min historiaanalys-sak (WOW FRIHET). Kvällen spenderade jag och lite för många människor i Almas källare, så detta gjorde att det blev trångt men riktigt mysigt och trevligt! Vi såg nightmare on elmstreet och garden state. Har sätt nightmare on elmstreet förrut och den är faktiskt riktigt bra, garden state såg jag bara se en liten del av men det jag hann se av den var bra! 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0