länge leve funderingar

Söndag igen då! Idag är det alltså fyra söndagar kvar till julafton. Wow tiden springer verkligen iväg. Ibland blir jag lite rädd när jag tänker på tiden eftersom att det är så läskigt hur snabbt allt kan gå ibland. Rätt vad det är har jag levt ett långt liv och kan se tillbaka på alla mina barndomsminnen. Ändå konstigt att den dagen någon gång kommer komma, eftersom man alltid går runt och tänker att det är så otroligt långt kvar tills man kommer bli så gammal och ska börja förbereda sig för att lämna jorden. Men samtidigt nu när man ser det såhär, det kan lika gärna vara imorgon. Jag tror att söndagar är min funderar dag och om jag inte får en massa kluriga tankar under dagen, kan jag ibland ligga vaken i timmar på kvällen och tänka på det ovärdaste som en händelse där jag ångrar mitt agerande eller fundera på teorier om hur universum egentligen är uppbyggt. Nu ska jag ta och läsa min svenska bok så jag slipper fundera så mycket. Ibland är det skönt att ha någon annan som kan fundera lite åt en själv liksom.

Kommentarer
Postat av: nygg

deep sundays @ferns

2013-11-25 @ 20:38:31

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0