lussekatter är nog min favorit katt

Imorse när jag vaknade mådde jag verkligen inte bra. Mådde allmänt illa och hade huvudvärk så jag stannade hem från skolan och sov ett x-antal timmar extra. Känns faktiskt bättre nu och har varit lite halvers de senaste månaderna, så det kändes behövligt att stanna hemma och ha en vila upp sig en dag. Har hittils typ hunnit med att äta frukost och plugga lite franska glosor. Ska nog till skolan imorgon, eftersom vi har franska prov och om man inte skriver provet på provtiden måste man göra det hemma och då kan man bara nå en viss nivå/ett betyg! Gör gärna bort det imorgon också. Annars har jag haft en väldigt bra helg. I fredags var det musikarfest för alla på musikprogramet på verket. I lördags gick jag på bio med ett gäng saknade männsikor och efter det var vi lite yolo och körde fortet på megazone! Sedan hade jag också en två timmars tumbling i lördags och igår hade jag träning, vi körde programdansen vilket var jättekul! Det är inte långt kvar tills juluppvisningen och det känns verkligen som att det gått framåt med tajmingen osv bara de senaste veckorna. Men ännu tightare ska det bli! Ska bli så roligt att få se skillnaden på dm i vår när vi kommer kunna det perfeeeect!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0