när det stormar om natten

Hej! Kom hem från skolan för ett tag sedan och har inte gjort så mycket faktiskt. Har en historia uppgift jag borde skriva klart och skicka in, har en sida i matten jag borde räkna osv men det är mycket i livet man borde göra. Hur ska jag hinna med allt? Nemen lol, ska faktiskt ta och sätta mig och se en film om en bok jag läst på svenskan, tror jag. Annars får jag se den till helgen. Vi ska iallafall hålla ett tal om boken vi läst nästa vecka inför klassen (eller en mindre grupp) och efter vad jag hört ska filmen och boken likna varandra, därför känns det som att jag får en större inblick kring boken om jag ser filmern också. Hur som helst nu ska jag försöka göra något vettigt med mitt liv, vi hörs.
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0