lite mer än två veckor

Jul, jul strålade jul. På söndag är det exakt två veckor kvar tills 1 advent. Waaa, så himla stört egentligen. För tänk att vi snart är inne på årets sista månad. Och sedan kommer 2014. 2014. Hur i hela friden? Det var ju nyss 2012?! Som man brukar säga tiden går fort när man har roligt, och jag har iallafall haft ettt himla bra år och det är ju faktiskt inte slut ÄN. Så ska försöka ta vara på tiden som är kvar minsann. Nu sitter jag iallafall här och käkar pepparkakor, dricker mjölk och lyssnar på julmusik. Eller okej jag lyssnar tyvärr inte på julmusik men det skulle varit naw om jag hade gjort det. Vi pratade om det härom dagen att den 24 november (lägg det på minnet) är det socialt accepterat att börja lyssna på julmusik eftersom att det är exakt en månad kvar till julafton då!! Okej nog snackat, nu ska jag ta tag i min engelska skrivuppgift. Klockan fem åker jag iväg på orkester, hörs!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0