vet vad som är rätt och fel men ibland kan jag inte få ut det

Hejhej läget, själv gör jag inte så mkt. Okej varför så underlig början på detta inlägg. Idag har det varit måndag och min lillasyster har fyllt år. Har lyckats glömma mitt busskort vilket resulterade i en promnad hem. Det gjorde mig dock inget ont, vädret är på topp just nu och jag som alla andra umebor njuter av varje sekund. Imorgon skriver jag mitt första nationella för i år och känner ingen direkt oro för det, då jag knappt vetat om det. Tiden går så himlarns fort att det nästan är läskigt. Förra veckan började jag ettan, igår satt vi sf parken och hade en mysig lära känna feeling. Livet va enkelt och så skört. Haha, det där lät som en början på en roman - vilket det är den släpps imrogon. "The story of my life - Emma the writer from the North" Plz read it and then comment thoughts below. Okej nu ska jag ta och varva ner, första basta lite, ta en dusch, rensa tankar och sedan försöka prioritera sömn. Någon jag varit dålig på den senaste veckan, det senaste månaderna, det senaste livet. Okej vi ses.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0