Inget bättre för mig




Klockan är nu mycket sent på kvällen och jag har fortfarande inte släckt lampan för att invänta sömnen. Jag tänkte bara ta och förklara mitt läge. Sedan ett bra tag tillbaka har jag lidit av magont och mina detektivkompisar och jag samt min familj har anat en laktosintolerans. Härom kvällen satte sig mina kompisar ner för att skriva ett brev (på skoj delvis då, eftersom min föräldrar vetat om mitt "problem") till mina föräldrar där de talade om att de var oroliga vänner tillhörande Emma Fernerud angående min laktosintolerans. Det är ju iförsig ej klarlagt då jag inte kollat upp det hos en doktor än, men då min pappa är laktos och min symptom är ganska tydliga känns det nästan självklart. Men men, troligen ska mamma boka in en tid bara för att kolla upp det samt se hur allvarligt osv. Anledningen till varför jag tar upp detta och skriver ett utförligt inlägg är att jag råkar vara mjölklover nummer ett. Seriöst det känns som att vanlig hederlig grön standard mjölk från normejeriet var något jag skulle dricka från vaggan till graven. Men jag antar att det helt enkelt inte var menat så :-/.. Just i detta nu ligger jag btw i min nya sköna 120säng!!! (Hade 90 innan lol) som inköptes från Ikea idag/igår (klockan är över 12... Xp) och jag njuter. Även fast jag lätt hade haft en 160 för mig själv endast, cuz im Queen ok. Nemen jag känner verkligen hur jag mår bra av mycket space när jag sover! (Testade en 105 i 30dagar & när vi ändå skulle ner till Ikea nu så swooosh bytte vi, love me parents) Nog prat om sängar! Saken var den att jag idag skulle testa på att vara utan mjölk eller övriga laktosinnehavande produkter. Det gick sådär, kolla bara andra bilden i detta inlägg... Var ganska övertygad om att jag hade lyckats med the impossible task när jag stod och borstade tänderna nu ikväll, då jag plötsligt slogs av tanken: "juste fan drack ju en sån där café frappe idag med extra grädde :-)" godnatt ska försöka somna med lite sånt där härligt hederligt magont och imorgon gör vi ett nytt försök

Kommentarer
Postat av: tine

bruden äre laktos som är da problemz så drick ba laktosfri, smakar exakt likadant som vanlig mjölk, i should know ;)))

2014-08-03 @ 15:09:38

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0