Att känna efter vad du vill


Ni vet när man kommer in i en sån där kris och typ kritiserar sig själv jättelätt? De är fett jobbigt. Ofta kan jag tycka att jag har ganska bra självförtroende men dagar när självkänslan når botten och man tittar sig i spegeln och känner sig jätteful - då önskar man att det fanns en spak man kunde dra i och vips svävade man på rosa moln och spelet hade vänt. Men riktigt så lätt är det ju inte. Jag försöker i stället acceptera läget och förstå att trots de där pissdagarna har man ju sina stjärndagar också bara att njuta av dom och låta livet rulla vidare. 
Jaha annars händer det inte så mkt. Något som stör mig grovt är att mina mattelektioner har ställts in hela vecka. Ledighet är nice, men det finns en gräns och det ä ju bara drygt att hamna efter så här i början!! Förhoppningsvis drar det igång nästa vecka. Nu dejta sängen, vill bli av med förklydningen som envisat sig att jävlas lite.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0