ett riktigt inlägg

Var ett bra tag sedan jag satte mig ner och skrev ett sånt här "riktigt" inlägg. Har gjort några uppdateringar då och då nu de senaste månaderna. Lite mobilbilder och text för att vissa att jag lever. Sanningen är att jag egentligen har nog har tiden att blogg ambitöst men har inte känt att jag velat det mest. Jag stannade hemma från skolan idag pga. huvudvärk och lätt förkylning, pga. riktigt dålig sömn inatt och pga. tävling nu på söndag så kände att det var mer passande att sova in lite längre imorse och ta hand om mig själv. Hade fasiken aldrig i hela mitt liv pallat att sitta på musikteorin klockan 08.25, fanns inte på kartan. Så imorse pallrade jag mig ur sängen efter tio och fixade en ganska nice frukost som jag passade på att fota. Kollar jag igenom mitt bildarkiv på datorn är cirka 90% bilder på mat. Hahah, och då har jag kanske publicerat 5% av det här på bloggen. JAaag vill så gärna fota mer! Fota människor, fota vardag, ta massa coola självporträtt och ha värsta fotosession och bara gå löss. Klick,klick, klick skulle det låta. Men jag vet inte varför det aldrig blir av? Lathet, brist på tid och kreativitet? Hur som helst tror jag att jag äntligen tänker beställa hem en ny kamera idag och sedan tänker jag börja fota mer ska ni se. Ny kamera = ny motivation? Lite så tänker jag faktiskt. Sedan fick jag någon litet ryck i hjärnan denna grå måndag och ändrade min design. Hoppas den gillas.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0