folk som himlar med ögonen

Bilder från helgens tävling.

Idag är det onsdag vilket betyder att jag börjar 09.35 - gud vad skönt. På fredag har jag matteprov som ska göras bort och efter det tar jag äntligen helg! Jag har typ inget jag längtar till för tillfället utan lever för helgerna. Samtidigt är skolan kul ibland, men den suger verkligen all kraft ur en. På tisdagar exempelvis när jag har franska en timme och trettio minuter sista lektionen, när man väl kommer hem där vid fem är man så död. Sedan åker jag på träning klockan halv sju också. Men det är klart man tar sig igenom det. Nu ska jag iallafall alldeles strax bege mig mot skolan, vi hörs.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0