fruktsallad

Vad jag ser som det lättaste sättet att bli frisk från en förkyldning är att vila och äta bra. Man måste ta hand om sig själv helt enkelt. Jag brukar ofta även ta ett bad, bubbelbad oftast och sedan tända lite ljus bara för att liksom "set the mode". Om man inte har någon huvudvärk eller något annat irriterande kan man även se någon serie eller läsa någon bok. Klart att man kan göra de trots huvudvärk, men då skulle jag faktiskt rekommendera att man lyssnar på en ljudbok eller sover typ. En annan sak man kan göra när man är sjuk är att plugga så man ligger i fas med skolan, men jag brukar nästan aldrig orka göra detta när jag är sjuk. Känner mig som värsta tipsarn, men lite råd kan väl aldrig skada och det här är vad jag brukar göra om dagarna när jag är sjuk.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0