I'm gonna be a optimist if I can


Idag har varit en både bra och dålig dag. Har i stort sätt gått runt och varit ganska pist på i princip allt hela dagen och har egentligen ingen bra anledning till varför de varit så. Men det har nog dock gått lite upp och ner för när jag tänker efter har jag ändå haft en ganska kul dag. Såg treornas projekt once again och jag är helt amazed. När jag kom hem från skolan gjorde jag typ inget samt pluggade lite matte. Efter middagen drog jag på träning och som alltid fick det mig på topp humör. Dessutom hade jag en riktigt bra träning fick massa hjälpa med mina rondater och fick till en som kändes som ett litet klick i huvudet!! Så härlig känsla! Nu vet jag liksom vad jag ska sträva efter. Och de andra blev faktiskt inte så dumma de heller. I slutet av träningen bjussade myorna på geléhjärtan såhär till alla hjärtansdag vilket var väldigt cute. Nu ska jag duscha och sova vi zeeez

 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0